Uudet Asiakas- ja tukiportaalimme on nyt avattu!
Olemme tänään avanneet uudet Asiakas- ja tukiportaalimme. Tukiportaali on ollut käynnistysvaiheessa alkuvuoden ajan, mutta tästä päivästä lähtien se tulee olemaan iso osa uudistuneita 3D-Win tukipalveluja. Pyydämmekin siis kaikkia asiakkaitamme tutustumaan uuteen palveluumme tästä linkistä ja tekemään sivustolle omat henkilökohtaiset tunnukset. Rekisteröinti on nopea ja yksinkertainen toimenpide, jossa kysytään ainoastaan sähköpostiosoitettasi. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi, jonka jälkeen voit syöttää luomallesi tunnukselle nimesi, sekä haluamasi salasanan.
Kun rekisteröinti on suoritettu, voitte jättää Tukiportaalimme kautta meille tukikysymyksiä, kehitysideoita taikka antaa toiminnastamme palautetta. Palautteet annetaan rekisteröitymisestä huolimatta nimettöminä. Tukiportaalin on suositeltavaa, sillä se listaa käyttäjälleen kysymänsä tukipyynnöt. Jatkossa ei siis tarvitse samaa kysymystä välttämättä kysyä tuestamme uudelleen, vaan vastaus on helposti saatavissa Portaalista. Portaali myös antaa väliaikatietoja, missä tilassa esitetty kysymys on: onko sitä vielä otettu käsittelyyn, vai parasta aikaa työn alla. Jokaisesta tilan muutoksesta saatte myös sähköpostiinne ilmoituksen.
Asiakasportaalimme Extranet on nyt avattu. Aiemmin erillisellä sivustolla olleet Wiki-artikkelit on siirretty uuteen Extranettiin, ja ne ovat luettavissa jatkossa uudesta palvelustamme. Kaikki vanhat artikkelit on siirretty uuteen Extranettiin jo nyt, ja jatkossa tulemme kirjoittamaan paljon uutta sisältöä palveluun. Aiempi Wiki-sivusto tullaan ajamaan hallitusti alas tulevien päivien aikana. Extranetistä löytyvät myös kaikki ohjelmistoon tarvittavat ajurit, sekä muut apuohjelmat ja ohjeet. Kotisivuiltamme pystyy kuitenkin myös jatkossa aina lataamaan uusimman ohjelmistoversion julkaisun jälkeen.
Toivomme, että otatte uudet portaalimme hyvin vastaan ja annatte siitä myös meille palautetta, kuinka voisimme uusista palveluista kehittää vielä nykyistäkin parempia.