3D-Win tukipalvelut
Ammattitaitoiset asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti erilaisissa ongelmatilanteissa. Tukipalvelu sisältyy 3D-Win ohjelmistolisenssiin.
Voit etsiä ratkaisua myös asiakasportaalimme kautta Wiki-artikkeleista tai käyttöohjeista.
Miten otan yhteyttä 3D-Win tukeen?
Jotta asiantuntijamme voivat ratkaista ongelmasi mahdollisimman tehokkaasti, käytäthän vain alla mainittuja yhteydenottotapoja. Paras tapa tavoittaa tukemme on jättää tukitiketti tukiportaalissamme.
Tukiportaali
Paras ja helpoin tapa tavoittaa tukemme on jättää tukitiketti tukiportaalissamme. Pyrimme vastaamaan tukiportaalin kautta jätettyihin pyyntöhin (arkisin) 24 tunnin aikana.
3D-Win tukiportaalin kautta voit antaa myös kehitysehdotuksia, palautta tai jättää yhteydenottopyynnön. Käsittelemme kehitysehdotukset ja palautteet kuukausittain erillisessä kehityspalaverissa.
Tukiportaalimme vaati kirjautumisen. Voit luoda tunnukset tukiportaaliin kirjautumissivulta.
Sähköposti
Mikäli et pääse kirjautumaan tukiportaalin, voit lähettää meille tukipyynnön myös sähköpostitse osoitteeseen 3dwin@novatron.fi.
Täytäthän viestiin alla olevat tiedot:
Oma nimesi:
Yrityksen nimi:
Puhelinnumero: (Joskus meidän on nopeampi soittaa teille ja selvittää asia, tai pyytää tarkennuksia vikakuvauksesta)
Ohjelmiston versionumero:
Vian kuvaus: (Kuvaa mahdollisimman tarkasti, mitä apua tai ohjetta kaipaatte, tai missä ongelma esiintyy. Liitä viestiin myös kaikki asiaan liittyvät tiedostot/aineistot, joilla ongelma esiintyy.
Jotta voimme edelleen kehittää wiki-kirjastoamme, toivomme että kuittaatte, korjaantuiko ongelma antamillamme ohjeilla.
Puhelintuki
Mikäli asiasi on kiireellinen ja tarvitset välitöntä tukea, voit olla yhteydessä tukipalveluumme puhelimitse. Varmista ennen yhteydenottoa, että voit toimittaa mahdolliset aineistot/tiedosto tai ruutukaappaukset tukitiimillemme, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman tehokkaasti.
Tukemme palvelee sinua arkisin (klo 8-16) numerossa: 03 357 2640